Uşak Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı

29.03.2024 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ PERSONEL İLANI SONUÇLARI

29.03.2024 tarih ve 32504 sayılı Resmi Gazete’ de ve Üniversitemiz web sayfasında ilan edilen 25 (yirmi beş) adet farklı pozisyon için toplam 55 (elli beş) adet sözleşmeli personel ilanına başvuran adayların değerlendirme sonuçları başvurulan pozisyon için aranan şartların tamamını sağlaması koşulu ile her bir pozisyon için belirlenen adet kadar ASİL ve 10 (on) katı YEDEK aday KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınarak en yüksek puandan başlamak suretiyle belirlenerek aşağıdaki listelerde açıklanmıştır.

SONUÇLARLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR

a)Başvuru tarihinin son günü olan 19.04.2024 tarihi mesai bitiminden sonra Üniversitemize ulaşan başvurular tespit edilerek değerlendirilmeye alınmamıştır.

b)Yapılan başvurular içerisinde başvuru formu bulunmayan, başvuruda istenen evrakları eksik olan, iki ilana başvuru yapan, ilan sıra numarası yazmayan ve hangi ilana başvuru yaptığı tespit edilemeyen adayların başvuruları değerlendirilmeye alınmamış olup ilgili listede açıklanmıştır.

c)Başvuru sonuçlarına itirazlar, sonuçların duyurulmasından itibaren 3 (üç) iş günü   (20-22.05.2024 mesai bitimi)  içerisinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahşen, fiziki posta veya kargo yoluyla belirlenen tarihler içerisinde yapılacaktır. 22.05.2024 tarihi mesai bitimi sonrası yapılan itiraz başvuruları işleme alınmayacaktır. Kargo ve fiziki postada yaşanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.

d) Başvuru sonuçlarına itirazda bulunan adayların itiraz sonuçları neticesinde nihai sonuçlar 27.05.2024 tarihinde (www.usak.edu.tr/ - www.personel.usak.edu.tr/  adresinde yayımlanacaktır.

e) Kazanan adayların başvuru süreleri ve evrak teslimi ile ilgili, 27.05.2024 tarihinde (www.usak.edu.tr/ - www.personel.usak.edu.tr/  adresinde ayrıca duyuru yapılacaktır.    

f) 29.03.2024 tarihli Sözleşmeli Personel İlanına başvuru yapan ve açıklanan sonuç listelerinde isimleri bulunmayan adaylar sıralamaya girememiştir.

Bu duyuru tebliğ mahiyetinde olup ilgililere ayrıca tebligat yapılmayacaktır. 

          İletişim: 0276 221 22 05 Dahili: 1201 - 1210 - 1219 

        Kargo- Fiziki posta yolu ile başvurular için adres: Uşak Üniversitesi 1 Eylül Kampüsü Rektörlük Binası Personel Daire  Başkanlığı İzmir Yolu 8.Km 64100/Uşak/Merkez

Başvuruları Değerlendirilmeye Alınmayan Aday Listesi.pdf

Son Başvuru Tarihinden Sonra Gelen Başvuru Listesi.pdf

SP2024-01 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-02 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-03 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-04 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-05 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-06 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-07 BÜRO PERSONELİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-08 SPOR UZMANI SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-09 TEKNİKER (ÇEVRE) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-10 TEKNİKER (KİMYA) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-11 TEKNİKER (BİLGİSAYAR) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-12 TEKNİSYEN (ELEKTRİK - ELEKTRONİK) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-13 TEKNİSYEN (İNŞAAT) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-14 TEKNİSYEN (BİLİŞİM) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-15 TEKNİSYEN (MOBİLYA) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-16 SAĞLIK TEKNİKERİ (TIBBİ LABORATUVAR) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-17 SAĞLIK TEKNİKERİ (AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-18 KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-19 DESTEK PERSONELİ (HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-20 DESTEK PERSONELİ (HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-21 DESTEK PERSONELİ (HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-22 (DESTEK PERSONELİ HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-23 DESTEK PERSONELİ (HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-24 DESTEK PERSONELİ (HİZMETLİ) SONUÇ LİSTESİ.pdf

SP2024-25 DESTEK PERSONELİ (AŞÇI) SONUÇ LİSTESİ.pdf

20 Mayıs 2024