Uşak Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı

22 Eylül 2025 Tarihli Sözleşmeli Personel Alım İlanı Sıkça Sorulan Sorular

1. Başvurular e posta veya posta (kargo) yoluyla yapılabilir mi?

Hayır. Kariyer Kapısı (https://kariyerkapisi.gov.tr/) üzerinden başvuru yapılıp sonrasında, Kariyer Kapısı Platformu “Başvurularım” sayfasında “Bilgiler” butonu üzerinden indirebilecekleri “Aday Başvuru Bilgileri” dokümanını Uşak Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına mesai saatleri içerisinde en geç 06.10.2025 tarihi 17:30 mesai bitimine kadar şahsen; teslim etmeleri gerekmektedir. Sadece şahsen yapılan başvurular geçerlidir.

2. SGK Hizmet Dökümü Belgesini ekran görüntüsü alarak başvuru yapsam geçerli olur mu ?

Hayır, adayların ekran görüntüsü alındığında veriler eksik çıkmakta bu nedenle SGK Hizmet Dökümü Belgesi e- Devlet Kapısı üzerinden Sosyal Güvenlik Kurumu/SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Ünvan Listesi (https://www.turkiye.gov.tr/sgk-tescil-ve-hizmet-dokumu) adresinden Barkodlu Belge Oluştur sekmesinden alacakları evrakı yüklemeleri gerekmektedir.

3. Üniversiteniz Sözleşmeli Personel ilanınıza 2023 KPSS puanı ile başvuru yapabilir miyim ?

Hayır, 2024 KPSS B grubu puanı istenmektedir.

4. Lisans mezunuyum ortaöğretim puanım ile 4/B sözleşmeli destek personeline başvuru yapabiliyor muyum?

2024 KPSS P94 puanına sahipseniz başvuru yapabilirsiniz.

5. Sonuçlar ne zaman açıklanır?

Sözleşmeli Personel İlanımızın son başvuru tarihi olan 06 Ekim 2025 tarihi itibariyle başvuru evrakları Kabul Komisyonu tarafından incelenerek, değerlendirilecektir.

Sonuçlar; Üniversitemiz web sayfası www.usak.edu.tr ve personel.usak.edu.tr adresinden adaylara duyurulacaktır.


Oluşturma: 23 Eylül 2025